Forum Dietfurt City Riders Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
EVO 9 od CDT

 
Odpowiedz do tematu    Forum Dietfurt City Riders Strona Główna » TUNING Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
EVO 9 od CDT
Autor Wiadomość
Tuner
StreeT As



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Żnin

Post EVO 9 od CDT
LANCER napisał:
Czy jest sens tuningować mocno sportowego Lancera Evo? Zawsze!! Szczególnie gdy robi to CDT czyli Carbon Design Tuning.

W Lancerze Evo IX od CDT na pierwszy rzut oka rzucają się karbonowa maska i pokrywa bagażnika. Dodatkowo „drobne” zmiany stylistyczne spojlerów i wlotów powietrza a także zderzaków.

Poprawione zostały także parametry silnika i zawieszenia. Moc wzrosła z 280 do 400 KM, moment obrotowy po przeróbkach wyniósł 460 Nm (przy 3500 rpm) – i to wszystko z bazowego 2-litrowego (doładowanego) silnika jaki Lancer dostaje w fabryce! 200 KM z litra pojemności to już nie lada wyczyn. Dodatkowo oczywiście w skład zmian tuningowych weszły zmiany nastawów zawieszenia, jego sztywności itp., wszystko to po to , aby EVO IX od CDT mógł jeszcze lepiej trzymać się drogi.

Kierowcy testowi którzy mieli okazję prowadzić tego potwora przyznali, że ma się on do „seryjnego” Lancera EVO IX jak film klasy B do super produkcji kinowej na miarę Hollywood.

Przy tym wszystkim Lancer wciąż pozostaje sedanem, do którego jeśli potrzeba można coś schować do bagażnika lub którym można skoczyć na działkę w wolnym czasie. Jazda na co dzień, przy delikatnym traktowaniu gazu może zaowocować spalaniem w okolicach 15 l/100km co nie jest jakąś astronomiczną wielkością.

Jeśli zatem ktoś zdecyduję się wyłożyć trzydzieści kilka tysięcy Euro na zwykłe Evo IX to czemu miałby nie dorzucić jeszcze drugie tyle i podjechać pod dom tym wspaniałym Evo od CDT?

Kilka danych technicznych:

Silnik: 1997 cm3 R4 Turbo (4 zawory na cylinder)
Moc: 295 kW (400KM)/7000rpm
Moment: 460 Nm/3500rpm
Skrzynia: 6-biegowa manualna
Opony: 235/40/18 Pirelli Pzero Corsa

V-max: 270 km/h
0-100 km/h 4,6 s
0-160 km/h 10,3 s
0-200 km/h 16,9 s

0-402,34 m 12,95 s

Szkoda tylko że ma mniej KM niż evo od norris designs Sad

FOCIKI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Nawet fajny...moment obrotowy też nienajgorszy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:42, 24 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Dietfurt City Riders Strona Główna » TUNING Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin