Autor |
Wiadomość |
Sepo |
Wysłany: Pią 14:21, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
długo sobie poczekamy  |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Czw 20:03, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
Proszę delikatnie wstrząsnąć skynetem by nas nie trzymał w niepewności  |
|
 |
Sepo |
Wysłany: Czw 19:46, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
...to istnieje VT skynetowozu ...też bym zobaczył z chęcią bo body na corsie szybko nie zobaczę |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Pon 20:37, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
Kilkanaście miesięcy pff...za szybko opublikowałeś informacje o
kevlarowym BK cierpliwy nie jestem ale ciekawy cholernie...
Sky ale słyszałem że jest jakiś tam projekt, istnieje sobie w
wirtualnym świecie a na dodatek niejedna osoba go widziała.
Może chociaż to wstawisz zamiast Corshe ubranego w ładniutkie
nowe body kit ?
 |
|
 |
Skynet |
Wysłany: Wto 14:35, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
hej to nie tak hop siup sie to robi w kilka dni. Czasem kilkanascie miesiecy potrzeba |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Pon 18:02, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
Fajno ale nowego Bk jak nie bylo tak nie ma  |
|
 |
krzemol |
Wysłany: Nie 11:55, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
Fajno bryka  |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Nie 11:16, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
full Professional  |
|
 |
Skynet |
Wysłany: Sob 17:35, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
jeszcze nie No i bodykit zrobiony oczywiscie nie z byle wlokna tylko technologia kevlaru  |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Sob 17:34, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
To nie ma ich obecnie jeszcze przy Corshe ?  |
|
 |
Sepo |
Wysłany: Sob 13:33, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
Wiadomo to że trzeba je zrobić od podstaw ...ale mogę za gwarantować że będzie zaje*iste coś w stylu DTM
Tuner:
Używaj * ! |
|
 |
Tuner |
Wysłany: Sob 13:08, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
Witaj sky ! to chyba kopia owego tamtego posta ... Ja cały czasz czekam na to nowe BK i ospojlerowanie
Wyjaśnisz coś w sprawie nowego ospojlerowania ? |
|
 |
Skynet |
Wysłany: Czw 23:26, 28 Gru 2006 Temat postu: Skynetowoz nr 1 ;) |
|
Oto moj pojazd. Silnik C14SE 8v po tuningu w fabryce Meyera, sportowy walek rozrzadu, powiekszone zawory, obrobka glowicy,komputer zaplonowy wlasnej konstrukcji. Przyspieszenie 0-100 ~9,5 sek.
Auto sprowadzilem z niemiec i zaraz po kupnie, po dzwonie jakie to auto przeszlo, okazalo sie ze nie bylo dosc sprawnie technicznie. I tu zaczela sie cala zabawa ze wzmocnieniami podluznic, wspornikach na belce czolowej itp. Auto caly czas jest modyfikowane i uzytkowane na Wroclawskich ulicach. Mam go juz od poltora roku i planuje w nim niedlugo swap oraz nowy bodykit ktory aktualnie jest w produkcji na zamowienie w tym lzejsze blotniki i maska od seryjnych.
Fotka sprzed 3 miesiecy. Niedlugo wrzuce fotke mojego Corsche w nowym wydaniu spoilerowym. |
|
 |