Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Dietfurt City Riders Strona Główna
»
Wasze autka
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
TUNING
Autka seryjne
Wasze autka
Young i Old-timery
Sport samochodowy
Mechanika
Car Audio
Virtual tuning (VT)
----------------
Skończone VT
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat VT ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Manga Cars (MC)
----------------
Skończone MC
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat MC ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Modele
----------------
Skończone
V.I.P.
Techniki modelrarskie
INFO KLUBOWE DCR
----------------
Dietfurt City Riders
Śmietnik
----------------
TRASH
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tuner
Wysłany: Śro 20:36, 11 Paź 2006
Temat postu:
A ja zapraszam Pana Piotra do udzielania się nitylko w tym topiku
Wankiel
Wysłany: Wto 18:45, 10 Paź 2006
Temat postu:
Huhu! Śliczny! Jaki zdrowy! Ja miałem mieć młodszego ale zgilec
Sepo
Wysłany: Wto 18:18, 10 Paź 2006
Temat postu:
Postepy ...hmm wczoraj stary silnik oddałem na złom
...a resztę możesz w moim temacie zobaczyć ;]
LVS
Wysłany: Wto 11:49, 10 Paź 2006
Temat postu:
hehe witam kolegę Pawła, jak tam postępy z truckiem..? :]]]]
hmmm... bo nie rozumiem pytania?? jak to dlaczego z przodu?? mam 4 stalówki, a te z tyłu mają dokładki na ranty i tyle ;P alumów nie chcę, bo te mi się zaj... podobają, no i jak to stalówki - są bardziej odporne na ekstremalne wyczyny... :]] a jeśli chodzi o te "większe" fotki, to są robione wcześniej, te od góry sa aktualniejsze, jeśli o to pytasz..
SD_KOSIAR
Wysłany: Pon 19:54, 09 Paź 2006
Temat postu:
buu co robia z przodu stalówki ale ogólnie nieźle
Sepo
Wysłany: Pon 19:48, 09 Paź 2006
Temat postu:
Ooooooooooo kogo ja widzę pan Piotr się zjawił
...widzę że felgi już 4 takie same, i jak mówiłem kancik pierwsza klasa
LVS
Wysłany: Pon 18:38, 09 Paź 2006
Temat postu:
hehe ja tak zrobiłem właśnie kremowego... począwszy od środkowego słupka była goła blacha... :] ..w połączeniu z przelotowym wydechem - wrażenia słuchowe piorunujące..
tego potrzebuję do jazdy
a klatka... hmmmmm.. miała być, stanąłem na rajdowym kubełku..
a teraz zadowole się podłużnicami w progi i obspawanymi gniazdami zawieszenia...
Tuner
Wysłany: Pon 17:34, 09 Paź 2006
Temat postu:
Ja mam manię
odelżania samochodów... Fiat ma łądne osiągi, teraz moja wizja... Klatak,nie ma deski rozdzielczej, tylnej kanapy ewentualnie może zostać siedzenie pasażera...Wnętrze to goła blacha i wszystko w środku zastąpione lekkimi i spręzystyki metalami...
Dziękuje za uwagę
LVS
Wysłany: Pon 15:56, 09 Paź 2006
Temat postu: Czerwony Kwadrat :]
Oto Fiatborghini 125 "Quadrato" :]]] z roku... powiedzmy, że w dowodzie ma '73...
niedawno znalazł się w moim posiadaniu
...jako że wcześniej posiadałem kremowego fiaciora, w którego włożyłem 3 lata pracy i doprowadziłem (poza blachą, która się rozsypała, co było bezpośrednim powodem zakupu "czerwonego") do momentu, w którym bałem się robić coś więcej, gdyż furka i tak potrafiła się rozpędzić do absurdalnych prędkości...
i wszystkie części, które wymieniałem, wymieniam i będę wymieniał pochodzą właśnie z kremowego..
więc od początku: najpierw wylądował na podnośniku, wymiana tylnej osi (miał byc tylko most, ale odechciało mi się skręcać..
)
przy okazji zrobienie hamulców na beton :]
oczywiście założenie muzy
potem przyszedł czas na wydech - seryjnego rozmiaru, ale calutki ze stali nierdzewnej.. :]
niedawno założone amortyzatory robione na zamówienie (oczywiście beton, 2cm ugięcia... <mniam>
) i solidne oponki
przy okazji wymieniony i ustawiony praktycznie cały układ kierowniczy, stary miał tak koszmarne luzy, ze chyba jedynie dzięki miękkiemu zawieszeniu i "seryjnych" - wąskich i wysokich - oponach, auto się jako tako prowadziło... :/
w najbliższym czasie nastąpi swap silnika - póki co jest już prawie całkiem "odmulony" 1.5, zupełna seria
...a wymieniony zostanie na moją dumę - 1.6 na odchudzonym kole zamachowym i wygładzonym gaźniku...
jego krótka charakterystyka - wkręca się na obroty jak motocyklowy, żłopie paliwo jak blokers
- między 10 a 20 litrów benzyny, nie marudzi przy paleniu tylnych gum (rozmiar 215) na hamulcu (wielokrotnym.. ;>), i potrafi na trójce zarzucić zadem (żeby nie było - na asfalcie
)
natomiast w ostatni, najbardziej charakterystyczny jego plus zapewne niewielu uwierzy... fiacisko w chłodny dzień potrafi się rozpędzić do.... hmmm... powiedzmy, ze zegar jest wyskalowany do 180, a on go znacznie przekracza... :] mam na to świadków
a
o i on
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin